У вкладці «Моя вітрина» Ти можеш налаштувати свою домашню сторінку.
Для цього із запропонованого списку вибери банери з продуктами, на які Ти хочеш звернути увагу своїх Клієнтів.
Усі Представники, які мають свій комп'ютерний номер та пароль для входу на сайт Представника і не мають жодних заборгованостей перед Компанією AVON, можуть відкрити свою онлайн-вітрину на сайті my.avon.ua. онлайн магазин на платформі сайту my.avon.ua.
Змінити телефон та e-mail Ви можете тільки на сайті для Представників. Для цього:
1. Пройдіть за посиланням «сайт для Представників», яке розміщене на my.avon.ua в розділі для Представників і в Особистому кабінеті управління онлайн магазином;
2. Внесіть необхідні зміни у Вашому профілі Представника (меню «Моя Сторінка» -> «Профіль») і збережіть їх.
Після оновлення зміни будуть відображатись і в Особистому кабінеті інтернет-вітрини на сайті my.avon.ua.
Зверніть увагу, що якщо у Вас немає e-mail, Ви не зможете отримувати повідомлення про нові замовлення від нових Клієнтів.
Нові Клієнти можуть знайти вас при пошуку по території в розділі Знайти Представника на сайті my.avon.ua, якщо Ви відповідаєте критеріям для пошуку за територіальною ознакою, а також якщо Ви:
- Співпрацюєте з компанією Avon як Представник більше 3-х кампаній
- Розміщували замовлення три або більше кампаній поспіль, та якщо сума продажів більша за 400 грн в попередній кампанії (за цінами інвойсу).
- Чи не маєте заборгованості перед компанією.
Також Клієнт може потрапити до Вашої інтернет-вітрини за прямим посиланням.
Сукупність факторів впливає на позицію в списку пошуку по конкретному місцезнаходженню. Відстань до Клієнта, критерії успішної роботи (з Avon більше 3-х кампаній, розміщував замовлення в попередній кампанії, сума замовлення в попередній кампанії була не меншою 250грн) і клієнтський рейтинг.